Zobacz nasz przewodnik wideo

 

Jak wygląda zamówienie telefoniczne?

Szanowni Państwo,

Aby złożyć zamówienie telefoniczne należy połączyć się z Infolinią pod numerem: +48 (22) 624 24 24 (numer stacjonarny w Polsce). Podczas połączenia Konsultantowi należy podać następujące dane: miejscowość wyjazdowa, miejscowość docelowa, termin przejazdu, dane kontaktowe i personalia pasażera. Po tym, jak zamówienie zostanie przyjęte, wysłana zostanie wiadomość na adres e-mail podany w rozmowie, która zawierać będzie takie informacje, jak miejsce odjazdu i przyjazdu autokaru, wraz z godziną i dokładną datą, oraz dane do wykonania płatności za bilet – kwota, tytuł płatności, i numer rachunku bankowego. Płatność może zostać zrealizowana np. na poczcie, w banku lub przelewam automatycznym.
Po realizacji płatności i wysłaniu potwierdzenia na adres e-mail: info@autokary24.pl lub na faks: +48 (22) 624 24 25, zostanie wysłany zwrotny e-mail zawierający bilet, który należy wydrukować i udać się z nim do autokaru. Istnieje również możliwość przejazdu bez wydrukowanego biletu po wcześniejszej konsultacji z infolinią.
Zapraszamy zatem do rezerwacji telefonicznej biletów autokarowych!

Angelika

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>