Zobacz nasz przewodnik wideo

 

KSK firmy SINDBAD

W związku z uruchomieniem od dnia 30 czerwca, nowej linii na trasie do/z Szwajcarii, realizowanej przez firmę SINDBAD, uprzejmie informujemy, że Klienci podróżujący na tej trasie i posiadający Kartę Stałego Klienta innych firm realizujących przewozy do/z Szwajcarii, mogą ubiegać się o Kartę Stałego Klienta „SINDBAD Club” . W celu uzyskania karty należy tylko przedłożyć ksero posiadanej karty oraz wypełnić wniosek na KSK SINDBAD. Ponadto Klienci, którzy podróżują do Szwajcarii, a nie posiadają karty również mogą złożyć wniosek do firmy SINDBAD o jej wydanie (na podstawie biletów zarówno firmy SINDBAD, jak i innych firm realizujących przewozy do/z Szwajcarii). Przypominamy, że w tym celu należy przedłożyć co najmniej 3 bilety na kwotę 900 PLN lub ich równowartość wraz z wypełnionym wnioskiem. Informujemy, że wydana przez przewoźnika SINDBAD karta ważna jest bezterminowo. Karta Stałego Klienta firmy SINDBAD pozwala korzystać z wielu przywilejów, rabatów i zniżek.

Źródło: Newsletter Euro Ticket

Adaś

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>