Zobacz nasz przewodnik wideo

 

Negatywne zachowanie podróżującego wpływa na komfort jazdy innych

Kochani Podróżni, pamiętajmy, że podczas długiej podróży ważny jest nie tylko nasz komfort, ale również innych podróżujących. Niestety wakacje autokarem mogą okazać się uciążliwe z powodu niesfornych turystów. Niejednokrotnie są takie zachowania, które pozostawiają złe wrażenie na całą trasę. Prezentujemy częste potknięcia turystów oraz wskazówki, jak ich uniknąć.

Obojętne podejście chociaż jednego pasażera do godzin zbiórki w trakcie przerw może doprowadzić do szału punktualnych turystów. Bardzo istotne jest, aby szanować czas swój, jaki i współpasażerów, żeby uniknąć awantur.

Denerwujące również są głośne rozmowy przez telefon komórkowy podczas, gdy inni podróżujący próbują spać. Wypada dostosować się do oznaczenia np. zakazującego korzystania z telefonu.

Uciążliwe w trakcie podróży są również aromatyczne posiłki współpasażerów. Warto mieć na uwadze, że nie każdy musi czuć, jakie zabraliśmy ze sobą przekąski…

Komu w drogę, temu czas…

 

Wiktoria

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>