Zobacz nasz przewodnik wideo

 

Płatność kartą na Autokary24.pl

Szanowni Podróżni,

Przy zamówieniu internetowym na naszej stronie www.autokary24.pl jest możliwość opłacenia rezerwacji kartą.

Po wybraniu właściwego przejazdu i po wprowadzeniu wymaganych danych osobowych pasażera do formularza, ukaże się odsłona płatności za bilet. Należy wybrać rodzaj posiadanej karty: Maestro, MasterCard, PolCard lub Visa. Po tym, jak dokona się wyboru rodzaju karty, domyślnymi danymi właściciela karty będą dane pierwszego pasażera – można to zmienić jeśli zachodzi taka potrzeba.

Następnym krokiem jest wpisanie szesnastocyfrowego numeru karty, który można odnaleźć na samej karcie lub – w przypadku wirtualnych kart, na wydruku z banku. Kolejna czynność, to wpisanie daty ważności karty w konfiguracji: miesiąc, rok oraz wpisanie kodu CID – w przypadku kart American Express – cztery cyfry ponad numerem karty lub kodu CVV2 – dotyczy kart Visa Int. oraz CVC2 – MasterCard Int. Kody CVV2 oraz CVC2, to trzy ostatnie cyfry znajdujące w prawo od paska z podpisem, który znajduje się na rewersie karty.

Jeśli chodzi o karty wirtualne, to kod CVV2/CVC2 podawany jest na wydruku bankowym – ma to stanowić dodatkowe zabezpieczenie transakcji, które dokonywane są bez fizycznej obecności karty – transakcje telefoniczne, internetowe lub zamówienia pocztowe.

W razie jakichkolwiek problemów przy płatności kartą należy skontaktować się z infolinią banku lub zdecydować się na rezerwację telefoniczną pod nr infolinii +48 (22) 624 24 24 (numer stacjonarny w Polsce).

Źródło: Newletter Euro Ticket
Tatiana

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>