Zobacz nasz przewodnik wideo

 

Stały Klient Autokary24

O status Stałego Klienta (SK:)) ubiegać się mogą osoby, które w okresie 6 miesięcy zakupiły bilety autokarowe w ramach 5 transakcji.

Zatem jeśli kupowałeś bilety autokarowe na przejazdy którymkolwiek przewoźnikiem i zrobiłeś to 5 razy płacąc online na stronie www.autokary24.pl, albo wykonałeś bankowy przelew internetowy lub dokonałeś wpłaty gotówkowej w placówce Moje Rachunki, to zgłoś to!

Wyślij wiadomość na e-mail: info@autokary24.pl. Istotne jest tylko to, że wszystkie transakcje powiązane z tym zgłoszeniem muszą dotyczyć jednego adresu mailowego. I właśnie z tego e-maila trzeba wysłać wyżej wspomnianą wiadomość.

Nasi konsultanci zweryfikują twoje zgłoszenie i powiadomią Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej o przysługujących zniżkach. Jeśli uzyskasz miano SK:), to na zawsze otrzymasz prawo do zniżek nawet do 25%.

O szczegóły prosimy pytać konsultanta pod numerem Infolinii: +48 (22) 1 22 88 44 (numer stacjonarny w Polsce).

Jacek Krasnodębski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>