Zobacz nasz przewodnik wideo

 

Zmiana warunków zwrotu biletów Intercars

Szanowni klienci! Informujemy, że od 1 marca 2014 roku zmianie ulegną warunki zwrotu biletów zakupionych na przewoźnika Intercars:

- w terminie do jednego dnia przed datą wyjazdu potrąca się jedynie dopłaty agencyjną i rezerwacyjną niewykorzystanego biletu;

- w dniu wyjazdu potrąca się 95% ceny niewykorzystanego biletu oraz dopłaty agencyjną i rezerwacyjną.

- w przypadku niewykorzystania jednego kierunku jazdy w terminie do jednego dnia przed datą wyjazdu dla biletu dwustronnego zwrotowi podlega różnica cen biletu dwukierunkowego i jednokierunkowego (bez potrąceń). Opłaty rezerwacyjna i agencyjna nie podlegają zwrotowi.

- w przypadku zwrotu w dniu powrotu niewykorzystania jednego kierunku jazdy dla biletu dwustronnego zwrotowi podlega różnica cen biletu dwukierunkowego i jednokierunkowego pomniejszona o 95% . Opłaty rezerwacyjna i agencyjna nie podlegają zwrotowi

- w przypadku zmiany daty wyjazdu w dniu realizacji umowy , przewoźnik pobiera opłatę w wysokości 50% ceny biletu pełnopłatnego.

- w przypadku biletów promocyjnych mogą być ustalone inne warunki zmian i zwrotów

Źródło: Newsletter EuroTicket

Lena

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>